لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1402/12/20 تصویب پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار در سفر فرماندار لارستان و شهردار لار به پایتخت
تصویب پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار در سفر فرماندار لارستان و شهردار لار به پایتخت

در سفر فرماندار لارستان و شهردار لار به پایتخت، مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار مصوب شد.

 

داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار که به منظور پیگیری مسائل شهر و شهرستان به تهران سفر کرده اند، در ادامه برنامه های اولین روز سفر کاری خود در پایتخت، با حضور در ساختمان مرکزی بانک شهر به طور جداگانه با جواد عطاران رئیس هیئت مدیره و محسن رنجبر معاون امور شهرداری های بانک شهر دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ تصویب پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر به شهرداری لار به منظور ادامه ساخت و تکمیل ساختمان جدید شهرداری از مهمترین نتیجه این دیدارها بود.

 

این مبلغ تسهیلات در سال آینده برابر با پیشرفت فیزیکی کار به صورت فاز به فاز به شهرداری لار پرداخت خواهد شد.

 

ساختمان در حال احداث شهرداری لار که در حال حاضر مراحل پایانی کار تاسیساتی را پشت سر می گذارد، به زودی کار نازک کاری آن آغاز خواهد شد.

تعداد بازدید: 359
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal