لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
1401/09/02 رامین موحدی سرپرست جدید شهرداری لار در دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان: رضایت مندی مردم از اولویت کاری ام بوده و خواهد بود
رامین موحدی سرپرست جدید شهرداری لار در دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان: رضایت مندی مردم از اولویت کاری ام بوده و خواهد بود

رامین موحدی سرپرست جدید شهرداری لار صبح امروز دوم آذرماه و در دومین روز کاری خود با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان و داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدارها که به طور جداگانه انجام شد؛ رامین موحدی با بیان اینکه رضایت مندی مردم از اولویت کاری ام بوده و خواهد بود، گفت: امروز برای رفع مشکل مردم، باید کار جهادی صورت گیرد.

امام جمعه لارستان هم بر حضور مسئولین در بین مردم و توجه به مردم تاکید کرد و افزود: باید در رفع مشکل مردم کلی نگر باشیم.

ساماندهی بافت تاریخی و فرسوده شهر لار و همچنین ساماندهی سگ های ولگرد از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم در دیدار سرپرست جدید شهرداری لار بر آن تاکید کرد.

فرماندار ویژه لارستان هم در این دیدار بر پیگیری کارها در جهت رفع مشکل مردم تاکید کرد و گفت: باید برای مردم به طور شبانه روز و با تمام توان کار کرد.

داریوش دهقان با بیان اینکه در اداره امور شهر و رفع مشکل شهروندان از همکاران مجموعه خود به عنوان مشاور استفاده کنید، افزود: وقتی کارمندی بداند در مدیریت شهری موثر بوده، با دل و جان کار خواهد کرد.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود بر زیبا سازی میادین شهر از جمله میدان بسیج و میدان علم و فناوری که دو میدان پر تردد سطح شهر بوده، تاکید کرد.

 فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: انسان می تواند با انجام کارهای خاص در طول دوران مسئولیت به یک چهره ماندگار تبدیل شود.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان حمایت خود را از مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.

رامین موحدی که از سال 87 در شهرداری لار شروع به کار کرده و سابقه 9 سال مسئول حراست این مجموعه را در کارنامه خود دارد، پس از 30 سال خدمت صادقانه نواز شریفی لاری شهردار لار در مجموعه مدیریت شهری، از اول آذرماه جاری با 4 رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر لار به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد.

 
 
 
تعداد بازدید: 493
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal