لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1401/02/28 عملیات کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه در بلوار ها، میادین و بوستان های شهر لار آغاز شد
عملیات کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه در بلوار ها، میادین و بوستان های شهر لار آغاز شد

مهدی ندیمی مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار گفت: به منظور زیبا سازی فضای شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان، کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه در بخش هایی از سطح شهر لار از جمله بلوار فرهنگ، پاسداران، دانشجو و ... در دستور کار قرار گرفته و از چند روز گذشته اجرایی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ مهدی ندیمی افزود: تولید گل های فصلی تابستانه از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز و عملیات انتقال و کاشت نشاء از 19 اردیبهشت ماه اجرایی شده است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار ادامه داد: از جمله گلهای فصلی کاشته شده در سطح شهر می توان به گونه های آشلانتوس و ناز آفتابی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه؛ تولید، انتقال و کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه به منظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها توسط شهرداری لار با هزینه ای بالغ بر سیصد و پنجاه میلیون ریال اجرایی شده است، افزود: در صورت خرید و کاشت این تعداد نشاء گل، هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال برای شهرداری به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با تولید نشاء توسط واحد فضای سبز شهرداری لار از برون رفت هزینه جلوگیری کرده و این خود نوعی درآمد برای شهرداری محسوب می شود.

 
 
تعداد بازدید: 943
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal