لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
1400/05/12 با حضور شهردار لار؛ باشگاه بدنسازی مجتمع فرهنگی ورزشی عطایی شهرداری لار افتتاح شد
با حضور شهردار لار؛ باشگاه بدنسازی مجتمع فرهنگی ورزشی عطایی شهرداری لار افتتاح شد

باشگاه بدنسازی ­پاورلَند در مجموعه مجتمع فرهنگی ورزشی عطایی شهرداری لار با حضور شهردار و دیگر مسولین شهرستان لارستان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی حاضرین در این مراسم؛ افتتاح شد.

­­­به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در آیین افتتاح این باشگاه بدنسازی که برای بازسازی سالن، دکوراسیون و خرید دستگاه و دیگر امکانات ورزشی آن جمعاً بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده است؛ محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر لار، محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، نواز شریفی لاری معاون عمرانی و تنی چند از مدیران شهرداری لار، حسین طارمی زاده رییس هیئت فوتبال و ورزشکاران و ورزش دوستان، حضور داشتند.

روئینا مدیریت این باشگاه بدنسازی در حاشیه مراسم به خبرنگار ما گفت: باشگاه بدنسازی پاورلَند شعبه مرکزی آن در جزیره کیش بوده و این باشگاه که به عنوان شعبه دو محسوب می شود با امکاناتی چون سالن بدنسازی و هوازی، پارک کودک، پینگ پنگ، فوتبال دستی و سالن ماساژ آماده پذیرایی از علاقه مندان است.

گفتنی است این سالن همچون دیگر اماکن ورزشی در حال حاضر با توجه به دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا شهرستان لارستان تعطیل خواهد بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 2387
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal